Sunday, 7 October 2012

Giveaway By Izwan


haluu..haluuu.. hehe.. aku join segmen lagi.. segmen yang ke berapa pon aku tak tau.. haa,,segmen nie ada sorang kawan tu suru aku join,, aku join ja la.. kang tak join cakap aku tak support..!

almaklong la sementara masih rajin.. tak lupa juga bagi supported kan.... yang bestnya segmen nie lelaki yang anjur woo.. sebelum nie aku join segmen kaum aku ja..ada juga laki tapi bole kira la.. haha ^__^

eh..meh join sesama ya.. klik banner bawah nie... kalau korang tak klik aku majokkk seminggu.. hahaha.. :P

izwan+giveaway

Tamat pada 16/10/2012..

# korang lambat aku tak bertanggungjawab..! sapa suru sambil lewa.. haha.. wahhh...


Aku tak sabar nak dapat GA nie weii.. haha.. **masalahnya dapat ka?? haa itu yang kita tak tahu**








Heyy KamooTerima kasih Sudi Baca^^..Say Something Peliss~

"Segment: Jom + Kawan by IehahFarihah"


tengah2 malam nie aku join segmen Cik Iehah kita nie.. tak dapt tido apa lagi join segmen kawan la..  huhu.. tak apa la yang penting join juga kan.. tanda supported gitu kan..kan..

apa lagi dok pikir dan tengok tu meh la join...eh ada hadiah tau... :P


meriah ja banner dia..hehe.. kalau nak join tu klik banner atas nie ya.. terima kasih.. haha.. wahhh..


jumlah follower terkini... ^___^


# 6 November 2012 tamat weiii....



**sapa lagi buat segmen tu ? meh aku join.. tengah rajin nie..!** 
# sentiasa menyokong korang #









Heyy KamooTerima kasih Sudi Baca^^..Say Something Peliss~

Terima Kasih Daun Keladi..^__^.. Nanti datang Lawat Lagi Yaa ~ ! [ Babaii :P ]