Saturday, 29 September 2012

Akhirnyaaa.. Tamat Suda..




fuhh.. apa yang tamat..? haa apa lagi sinetron Nada Cinta laa.. alahaiii da berkurun ceta nie akhirnya pergi tak kembali dikaca tv anda.. eh ya ka tak kembali tuh?! hurmm wait and see..!

aku tak folow sangat ceta nie,, masa mula2 ditayangkan dulu bole la layan.. tapiiii lama2 bosan lak sebabnya? rasa diperbodoh2kan ada juga.. haha.. 

diperbodohkan?? napa lak?? haa sebabnya 'slow motion'dan 'kamera yang fokus kepada satu2 muka pelakon' [macam la kita tak tau apa yang berlaku..hahaha] yang sangat2 menyakitkan dan menyebalkan hati laa~..haha.. heyy penat tunggu la oii.. sabar ja la **nasib baik pelakon lelaki dia ensem2, tampan2, kacak2..** hahahaha

eh biasa kot sinetron2 memang cam tuh kan.. huhu.. lama da tak tengok ceta tu alih2 semalam baru tengok balik sebab nak tau penamat dia.. hehehe.. :)

lepas nie bole lega la kan ceta da 'hye hye bye bye' huhu.. pada korang2 yang tak layan ceta nie fening2 lalat la baca apa yang aku merepek nie.. (tapii ada yang baca ka?haha.. lantakla apa yang penting? kerjasama.. **tiba2..~

# alaa ganti dia sinetron indonesia juga laa.. mesti slow motion banyak juga nie.. hurmm.. tak nak layan laa.. ! huhu..^__^

p/s : hidup aku pon da macam slow motion da.. hahahaha ^__^ .. **abaikan**





Heyy KamooTerima kasih Sudi Baca^^..Say Something Peliss~

No comments:

Terima Kasih Daun Keladi..^__^.. Nanti datang Lawat Lagi Yaa ~ ! [ Babaii :P ]