Tuesday, 12 May 2015

Tolong berdikari sendiri, boleh ?

Benda nie kan sebenarnya semua orang da tau , tapi masih juga tak faham-fahamkan .. masih juga nak menyusahkan orang lain semata-mata untuk kesenangan diri sendiri .. mana aci macam tu .. orang lain punya usaha kau pula yang bersenang-lenang . 

Nak kata OKU pun tak juga , normal ja dari aspek fizikal tapi dari segi mental mungkin ada ting tong sikitkan .. eya laa,, da fikir kepentingan diri ja mesti la ada sakit mental tu .. 'selfish' betoll

Sebenarnya orang yang jenis nak bergantung harap dengan org lain nie kan, bole buat semua benda cuma ada sifat Mazmumah yg amat tebal dlm diri iaitu sikap MALAS nak berusaha ! atau mmg itu kot sikap dia sejak azali lagi .. TAPI mustahil laa kn.. 

Aku sebenarnya malas nak layan jenis org bersifat negatif mcm nie tapi apsal la jenis nie juga la yang ada di sekeliling aku nie . stress laa ! nak bagi nasihat 'on direct' takut kang bunuh diri .. bhahaha .. bahaya tau orang mcm nie .. 

Tapi seriusly , jenis orang mcm nie memang ada ja kat sekeliling aku nie ,, asal  tak dapat apa yg dia nak , mula la nak merajuk berbulan-bulan. adeyyyyy ..


Kau rasa nak buat apa dengan orang perangai cam nie ?? Tikamdia? Pedulikan ??  Okeh -.- 
s

Heyy KamooTerima kasih Sudi Baca^^..Say Something Peliss~

Terima Kasih Daun Keladi..^__^.. Nanti datang Lawat Lagi Yaa ~ ! [ Babaii :P ]