Friday, 28 September 2012

zyraroxx: follower datang bertubi-tubi

hari nie buat pertama kalinya aku join segmen seorang blogger nie..namanya zyraroxx .. eh2 zyra juga..hukhuk.. .. segmen nie sebenarnya lama da beroperasi tapi aku baru join laa.. al maklong la 'budak baru' kan... huhu

tapi..tapi.. yang penting segmen nie belum tamat tempoh lagi laa kan.. hehe.. masi bole digunapakai.. haha.. kalau da 'expired' buat apa nak join ya tak..?! hehe.. meh2 join sesama.. :)



haa.. kalau nak join yuu ollss juz klik sini yeww.. ^^.. segmen nie mencapai tarikh luput pada 30/9/2012 nie.. opss alamak 2 hari lagi?? cepat2..! *kalau terlambat hidup yuu olls akan diselubungi misteri** hahaha..

ok.. syaratnya tak menyulit & menyusahkan..nak tau syarat?? eh join la dulu.. hehe.. aipp.. kena letak jumlah follower terkini laa.. follower aku cikai saja.. tapi tak apa.. 'senior' kata slow2.. hikhikhik.. tengoklah tajuk tu kan katanya "follower datang bertubi2" haa.. apa lg meh klik sini lagi  .. hewhew.. :)

# D O N E . . . ! !

psstt... [ jadi sejarah suda ^___^ ]



Heyy KamooTerima kasih Sudi Baca^^..Say Something Peliss~

2 comments:

Aety Hassan said...

salam kenal buat empunya blog.. w/pun tempoh segment dah habis, kiter tetap nak terjah sbb kiter pun join segmen yg sama .. ^_^ jemput dtg ke blog kiter yer..

http://aetyhasteja.blogspot.com/2012/09/zyraroxx-follower-datang-bertubi-tubi.html

Zyra1121 said...

Aety : thnks.. done follow u.. ^___^

Terima Kasih Daun Keladi..^__^.. Nanti datang Lawat Lagi Yaa ~ ! [ Babaii :P ]